Sculpting Alien for Beginners in Cinema 4D R15 / Modelowanie UFO w Cinema 4D

Nadszedł dzień, w którym nie mogłem się powstrzymać od wypróbowania nowych narzędzi do modelowania/rzeźbienia w Cinema 4D. Dotychczas miałem styczność wyłącznie z programem ZBrush i jeśli chodzi o Cineme muszę przyznać, iż nie rozczarowałem się. Na pierwszy ogień poszła głowa UFO, którą będzie można zobaczyć na końcu samego wpisu z rożnych perspektyw. Rendery nie przechodziły żadnej obróbki w Phosothop'ie. Mam nadzieję a raczej wiem na 100%, iż w najbliższym czasie wykorzystam jeszcze wiele razy "moduł modelingowy" w Cinemie. 
Narzędzie, które oferuje Maxon w najnowszej Cinemie 4D sprawiają, iż nie odstaje on bardzo od programów właśnie pokroju ZBrusha szyli wyspecjalizowanych do rzeźby.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz